|
|
GHID TERAPEUTIC
V„ Jane Armitage, profesor la Universitatea Oxford, Statele Unite, a declarat:
„Am investit treizeci de milioane de dolari în acest studiu ce a durat cinci ani, iar rezultatele sunt triste: vitaminele artificiale nu protejeaza împotriva bolilor de inima sau a cancerului. Vestea buna însa este ca vitaminele ce provin din surse naturale actioneaza sinergic si într-un mod profound benefic asupra organismului, mentinându-l sanatos si prevenind îmbolnavirea.”
Profesorul dr. Rory Collins, seful echipei de cercetatori a declarat:
„Tabletele cu vitamine de sinteza sunt inutile. Reclamele care afirma ca anumite vitamine artificiale previn cancerul, cataracta, artrita si multe alte boli, de fapt sunt false.”
„Antioxidantii polifenolici ca flavonoidele se gasesc în mod natural în legume, fructe si bauturi ca ceaiul si vinul. Aportul lor a fost semnificativ si invers asociat cu mortalitatea în boli cardiovasculare si de asemenea s-a demonstrat corelatia inversa cu incidenta infarctului miocardic.” (Vinayak V. Kedage, Jai C. Tilak, Ghanesham B. Dixit, Thomas P. A. Devasagayam si Minal Mhatre, în revista Critical Reviews in Food Science and Nutrition, 47:175–185 (2007)
Flavonoidele au normalizat activitatea enzimelor cheie ale turnover-ului sfingolipidic, ale continutului de ceramide al ficatului lezat si celulele hepatice, au stabilizat membranele hepatocitelor.” (Nataliya A. Babenko si Elena G. Shakhova în revista Lipids in Health and Disease 2008, 7:1, 28 January 2008) Proprietatile flavonoidelor în sensul sustinerii sanatatii rezulta din capacitatea lor de a scadea riscul bolilor degenerative cum ar fi boala coronariana, unele forme de cancer, artrita reumatoida, bolile Parkinson si Alzheimer. Aceste efecte medicale ale flavonoidelor sunt atribuite în special efectului antioxidant, legarea radicalilor liberi, chelarea ionilor metalici, inhibarea enzimelor, modularea expresiei genelor si interactiunea cu caile de semnalizare intercelulara.” (Dragan Amic, Dusanka Davidovic Amic, Drago Beslo, Vesna Rastija, Bono Lucic si Nenad Trinajtic în revista Current
|